![Участь студентів-теоретиків Дрогобицького музичного фахового коледжу у ХХІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Молоді музикознавці» Участь студентів-теоретиків Дрогобицького музичного фахового коледжу у ХХІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Молоді музикознавці»](/sites/ddmu.org.ua/files/styles/895x680/public/news_images/271609690_1451821151919567_8731164771541203309_n_1.jpg?itok=N16nV_wJ)
Участь студентів-теоретиків Дрогобицького музичного фахового коледжу у ХХІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Молоді музикознавці»
![](/sites/ddmu.org.ua/files/styles/compressor/895x764/text_images/a3157517af74e494b316e47ec51d5dc9.jpg?itok=Zh1RkGP_)
Творчі проекти і їх захист – це перші та серйозні кроки студентів на науковій ниві, що дарують неоціненний досвід та впевненість у подальшій професійній діяльності майбутніх музикознавців.
10 – 12 січня 2022 року на базі Київської муніципальної академії інституту музики ім. Р.М.Глієра було проведено ХХІІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Молоді музикознавці», яка цього року відбувалась у рамках ІV Міжнародного науково-творчого проєкту «Музична культура сучасності: від наукового осмислення до репрезентації».
Цього року в Міжнародній науково-практичній конференції «Молоді музикознавці»,яка проводилась в онлайн-форматі (на платформі Zoom),
взяли участь 67 студентів, аспірантів та здобувачів наукового ступеня кандидата мистецтвознавства (доктора філософії) із 17 закладів вищої мистецької освіти України та Італії. Пріоритетні питання конференції: світова музична культура: минуле та сучасність, актуальні проблеми теорії музики, проблеми мистецтвознавства та культурології, вітчизняна музична культура: від фольклору до професійної традиції.
В конференції свої наукові дослідження презентували студенти відділу теорії музики Дрогобицького музичного фахового коледжу імені В.Барвінського: Тетяна Бабій (кер. Оксана Рудавська), Марія Кісіль (кер. Лариса Соловей), Анна-Марія Григель (кер. Любов Щурик). Юні музикознавиці в своїх роботах досліджували творчість Оулавюра Арнальдса в контексті еволюції напрямку «Ембієнт» (Т.Бабій), виявляли українські народнопісенні витоки творчості Дмитра Бортнянського (М.Кісіль) та характерні риси українського симфонізму на прикладі «Героїчної увертюри» Віктора Косенка (А.-М.Григель). Цікаві змістовні доповіді ілюструвалися оригінальними, вдало підібраними слайдами, відео та музичним матеріалом.
Вітаємо учасників конференції і бажаємо подальших творчих успіхів, нових наукових відкриттів.
Лариса Соловей,
викладач ДМФК імені В.Барвінського